Оплата та доставка

Терміни обробки заявки
Зробити замовлення на сайті Ви можете у будь-який зручний для Вас час. Ми зв'яжемося з Вами в день отримання замовлення або на наступний (у разі, якщо замовлення було зроблено після 17.00). Якщо Ви зробили замовлення у вихідний день, ми зателефонуємо Вам у понеділок. Під час телефонної розмови ми погодимо з Вами деталі збирання, доставки та оплати замовлення. Для виконання Вашого замовлення нам необхідно 2-3 дні. Замовлення, надіслані Вами, в суботу та неділю обробляються та відправляються на початку робочого тижня.

Умови оплати
Сума мінімального замовлення для оптового покупця 2500 грн. Для Купнооптового покупця - 3000 грн. Мінімальна кількість найменувань – 5. Ваше замовлення буде надіслано лише після 100 % оплати. Форма оплати можлива як за готівку, так і за безготівковим розрахунком та погоджується з кожним клієнтом індивідуально.

Доставка
Доставка замовлення відбувається коштом покупця. Транспортну компанію з доставки вантажу визначаєте Ви. Ми ж зі свого боку робимо все, що в наших силах, аби посилка приїхала до Вас у цілісності та безпеці. Тобто, перевіряємо товари перед відправкою, акуратно та надійно пакуємо, попереджаємо поштові служби про крихкість вантажу.

Гарантії та відповідальність
Наша компанія несе відповідальність за відповідність товару з накладною за кількістю та якістю. Проте за якість доставки ми не можемо відповідати. Тому, під час отримання вантажу переконайтеся у цілісності пакування та відсутності підозрілих звуків (наприклад - шум битого скла). У разі сумнівів перевіряйте товар на місці та, якщо потрібно, одразу пред'являйте претензію перевізнику. Протягом трьох днів, з моменту отримання вантажу, повідомляйте нам про його невідповідність із накладною за кількістю та якістю. Після закінчення цього терміну ми не зможемо прийняти від Вас претензії. Звертаємо Вашу увагу - у разі придбання Вами акційних та розпродажних товарів - претензії щодо якості та зовнішнього вигляду не приймаються.